top of page
BS_1_DEN&SWE_MAIN_LOGO_COLOR.png

Kære kunde!

Barista Service blev etableret med formål om at beskytte Espressospecialistens kunders espressomaskiner. 

Gennem at jævnligt ivaretage udstyret, er det vores job at sørge for at den kaffe du serverer, til enhver tid smager optimalt og at brugeroplevelsen overgår dine forventninger.

Gennem præcise, stabile og driftssikre maskiner er det vores opgave at bidrage til forlængelse af maskinens levetid og desuden være med til at give dig en kvalitativ og forudseelig kaffehverdag.

Med andre ord, Barista Services vedligeholdsprogram skal kunne betale sig. 

Velkommen til os! Vi lover at følge op på dine opgaver bedst muligt.

Vi tilbyder:

  • Forebyggende vedligeholdsaftaler

  • Nødservice

  • Garanti på originale reservedele

  • Fuldt udstyrede servicebiler

  • Fuldt udstyret værksted

Always Yummy Coffee.png

Forebyggende vedligehold

Har du oplevet:

• At kaffen er blevet dårlig på grund af udstyrets forfatning?

• Nedetid eller akutte problemer på dit tilberedningsudstyr?

• Dyre og unødvendige regninger på nødservice?

• At udstyrets levetid / restværdi ikke svarer til forventningerne?

Barista Services forebyggende vedligeholdsprogram består af 3 moduler hvor samtlige er prissat pr. maskine pr. udførelse. For at programmet til enhver tid er tilpasset dit brug og dine budgetter, kan du selv vælge hvilke moduler og hvilken hyppighed du ønsker. Forebyggende vedligehold er ikke bare den optimale måde at opretholde kvalitetsniveauet på, ved fuld nedetid oplever du i værste fald tabt omsætning. Et godt vedligeholdsprogram reducerer mulighederne for nedetid, kostbar nødservice og misfornøjede kunder.

Hvis du har behov for nødservice:

Ring eller mail

Mandag – Fredag 09:00-17:00. Ved akut behov, slå fra el- og eventuelt vandtilførsel.

Giv information

Det er en fordel hvis kunder og ansatte forberedes på eventuelt nedetid.

Beskrivelse

Giv en detaljeret udstyrs- og problembeskrivelse, samt information om hvor og hvornår det skal ske.

Fejlfindning og problemudbedring

Servicetekniker fejlfinder og udbedrer fejlen efter egen Barista Service tjekliste.

Reservedele

Vi præciserer hvorvidt nødvendige reservedele og monteringmateriale er tilgængelig eller må bestilles.

Kvalitetssikring

Driftstabilitet og bryggeresultat kvalitetssikres med præcise måleinstrumenter.

Frigiv plads

Vores tekniker får bedre overblik og jobber dermed mere effektivt.

Servicerapport

Efter endt opgave modtager du en servicerapport.

bottom of page